dilluns, 9 de novembre del 2009

LA FIRA DE CAMPOS 2009


FIRA

Per la fira va ploure molt. La meva cosina es va mullar els calcetins i les sabates.
No hi havia botadors! Quin avorriment! Vàrem entrar al casal de ca'n Pere Ignasi
i visitàrem l'exposició de joguines antigues. Va ser impressionant! I jo que em pensava que m'avorriria! Vaig veure màquines antigues de cine, una gran casa de pepes, pepes de porcellana,
bicicletes de ferro, cavalls de cartró de la mida d'un pony, jocs de fusta i trencaclosques...Quan
acabàrem de veure l'exposició ja no plovia, sortírem del casal i anàrem a trescar món; tot vist tornàrem a ca la meva padrina. A dinar!!!!
Quan acabàrem de dinar, tornàrem cap a la fira i visitàrem l'exposició de gegants i bestiari
que s'organitzà a l'auditòrium de Campos. Després d'haver-ho vist tot anàrem a la carpa de la sobrassada i... venga a tastar i a comprar!

FIRÓ

Un nou dia. El firó va ser un poc avorrit. Aquesta vegada hi vaig anar amb la meva padrina,
tot el matí caminant!
Va ser un rotllo, visitàrem tot el que ja havíem visitat el dia abans!!!!!!!!!!!


CATALINA Mª JULIÀ BORDOY
7/11/2009

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada