dimecres, 10 de març del 2010

CREACIONS LITERÀRIES A PARTIR DE LA LECTURA DE POEMES DE MARIA ANTONIA SALVÀ

GIRA_SOL

Floreta grogueta,
alta i amigueta.
Que amb el sol vas
amb el teu lent pas.

Tu cada dia cantes amb mi
esperant-me al meu jardí.
Devora la meva finestra,
ets aquí.


HELEN

UNA FLOR DE VIDA

El lliri al seu cossiol,
llueig com el sol,
amb el seu color groguet
el qui el mira,
torna boget.

Dins el meu jardí es mou,
esperant un sou,
per fer tan bona olor,
al costat del meu sarró.

CLÀUDIA


MARGALIDA


Floreta violeta
que vius vora el mar.
Enmig de dues muntanyes
el sol et toca,
que bona és la teva vida.


JULIA i NATHALI


ROSA

Les teves punxes
em podem fer mal,
ets mala de tallar.
Peró amb la teva olor
em vas encisar
llàgrimes de rosada
et veig plorar.


TONI S. i JULIÁN


PI


Arbre de gran força
els brassos aixeques al cel.
Ben arrelat al terra
el vent no te podrà tombar.
Estàs vora el mar
però no saps nedar.

JAVIER i FABIAN


CLAVELL

Floreta que tots els matins
al jardí venen a veure't.
Decores el jardi
amb els teus pètals vermells.
Molts de somriures despertes
amb la teva suau olor.

ADRIAN i KEVIN


FLOR D'AMETLLER



Ets flor blanca i rosa,
bonica, agradosa.
Fas ganes d'agafar,
al camp et venc a veure.

A la primavera desapareixes,
i et converteixes en ametllons.
Son tan bons per menjar,
que a dintre la panxa solen acabar.



LAURA


ROSETA


Rosa vermella
viu en el jardi,
és molt bonica
quan passeges al mati.

Rosa vermella
ets un sentiment
ple de maravelles
dins un sol ponent.
MIQUEL


ROMANÍ

Romanì que surts a foravila
en l'aire ensumo el teu olor.
El teu color tan fort
a les abelles atreu.


ROBERT i ISMAEL


BOCA DE LLEÓ

Floreta bonica,
blanquinosa i
rosada,que
sempre m'envies
un color calidós.

Un missatge teu
al cor sempre m'arriba,
tu sempre em fas
lluir la meva alegria.

CATALINA M I CATALINA C.



ROSETA


Rosa vermalla
que vius el jardí
ets molt bonica
quan passeges el matí

És una pena
quen t'hagi de collir
per una estància
poder embellir
JAUME




ROURE


Arbre eixerit
tu ets tan fort
que te despedeixes de la vida
secant les arrels.

Arbre de
gentilesa que
tens el tronc podrid.

ANTONI F. ADRIAN C: i JORDI


PI

Pi alt que fas pinyes
vius al camp i ets molt fort.
Avegades vas tort,
fulles primes punxegudes.

ANTONI A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada