dimarts, 1 de juny del 2010

SI JO FOS PRESIDENT

Ser president no és fàcil, jo no m'ho puc ni imaginar.
Però si ho fos crec que procuraria no posar xips, a
segons quins animals, perquè és moren. Faria parcs grans
arreglaria carrers, deixaria de construir tants de pisos, i no
llevaria foraviles a la gent. Reduïria el consum de petroli i
utilitzaria les energies renovables, faria més residències per la gent major
i escoles gratuïtes. Els delinqüents, els tancaria molts d'anys i els posaria a
fer feines feixugues.

TONI SILGADO ADROVER 4t C




Si jo fos presidenta el primer que voldria és que els carrers estassin més nets perquè darrerement estan molt bruts. També m'agradaria que hi hagués més parcs perquè tots els nins i nines de la localitat es poguessin divertir. M'agradarien els esplais de les escoles i instituts una mica més llargs perquè els nins i nines tendrien temps per descansar una mica més.Tampoc estarien malament unes vacances una mica més llargues, sempre i quan hi hagués bastant de temps de classe. Per no gastar tant de petroli estaria be que posar uns quants carrers més empedrats. Per a salvar el planeta voldria que totes les botigues de menjar que donen bosses de plàstic no ho fessin, que cadascú de casa seva dugués la mateixa bossa de tela en cada compra, podria ser una solució. Per tota la gent que està sofrint per necessitats de menjar, doblers etc, construiria menjadors socials en cada comarca.


CLÀUDIA AGUILÓ GONZÁLEZ 4t C

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada